طعنه استاریج به لوییس سوارز؛ قانون‌شکنی در ذات من نیست
طعنه استاریج به لوییس سوارز؛ قانون‌شکنی در ذات من نیست

مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس پیش از دیدار با اروگوئه تاکید کرد قانون شکنی و گرفتن توپ با دست در ذات او نیست.

خبرگزاری فارس: طعنه استاریج به لوییس سوارز؛ قانون‌شکنی در ذات من نیست

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ دیدار تیم‌های انگلیس و اروگوئه از گروه D رقابت‌های جام جهانی پنجشنبه و از ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران در سائوپائولو برگزار خواهد شد.

دنیل استاریج و لوییس سوارز که در طول فصل گذشته در باشگاه لیورپول انگلیس زوج خط حمله بسیار خوبی را تشکیل داده بودند و روی هم 48 گل وارد دروازه حریفان کردند در این دیدار و در قالب دو تیم انگلیس و اروگوئه روبه‌روی هم قرار می‌گیرند.

سوارز که در طول سالیان گذشته همواره حاشیه‌هایی از قبیل گاز گرفتن مدافع چلسی، توهین نژاد پرستانه به مدافع منچستریونایتد و گرفتن توپ با دست در دیدار نیمه نهایی اروگوئه با غنا داشته است مدتی است روی فوتبال تمرکز کرده اما استاریج به او طعنه زده است.

مهاجم تیم ملی انگلیس در این زمینه گفت: بدون شک مقابل اروگوئه با تمام توان برای گلزنی تلاش خواهم کرد. البته تمام تلاشم فقط در قالب قوانین بازی و فوتبال خواهد بود. نمی‌خواهم با دست مانع از گلزنی حریف شوم زیرا این کار در ذات من نیست. کشور ما صادقانه رفتار می‌کند و با سایر کشورها نیز در همین راه برخورد می‌کند. ما قوانین را نمی‌شکنیم و به آنها احترام می‌گذاریم.

استاریج افزود: ما سال‌ها است که این کار را انجام می‌دهیم. از سال 1966 که قهرمان جام جهانی شدیم هم به قوانین احترام می‌گذاشتیم. این درست در همان راهی است که من رشد کرده‌ام. نمی‌خواهیم با تقلب کردن به پیروزی برسیم. می‌خواهیم در صادقانه‌ترین حالت بازی کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 27 / 3 / 1393 ا 12:3 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.